Klacht, Compliment of een Zorgvraag?
Bent u tevreden zeg het aan andere, bent u niet tevreden zeg t ons!
PriMaCo doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ondanks de inspanning kan het zijn dat u niet tevreden bent. Dat vinden we vervelend en horen graag van u als zo’n situatie zich voordoet. Dat lucht op en het geeft ons de mogelijkheid om, samen met u, naar een oplossing te zoeken.
Heeft u een compliment dan horen wij ook graag van u.
Ook voor een zorgvraag kunt u dit formulier gebruiken.
Uw mening is voor ons heel belangrijk.
Vul het formulier in en u ontvangt zo snel mogelijk een reactie.
- Via de website primaco.nl kan een klacht worden ingediend;
- Via mail kan ook een klacht worden ingediend via klacht@primaco.nl;
- Binnen 14 dagen neemt PriMaCo de klacht in behandeling. Dit betekent: De klacht wordt nauwkeurig gelezen door de klachtenfunctionaris en bij onduidelijkheden wordt de indiener van de klacht telefonisch/ via mail gevraagd voor toelichting;
- Gezocht wordt naar een passende oplossing (Indien mogelijk samen met de indiener);
- De klacht en de oplossing wordt met de indiener besproken;
- Klacht en de afhandeling ervan wordt schriftelijk teruggekoppeld aan de indiener;
- De klacht wordt doorgegeven aan de gemeente en afgesloten;
- Er is een externe onafhankelijke cliëntvertegenwoordiger beschikbaar in het geval dat de indiener de klacht niet rechtstreeks bij PriMaCo wil indienen.